Contact

Voel u vrij om contact met ons op te nemen als een vraag niet bij de veelgestelde vragen beantwoord wordt

We zijn u graag van dienst

Neem contact met ons op

Vul onderstaan formulier zo uitgebreid mogelijk in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op via de mail. uw gegevens zullen gebruikt worden om contact op te nemen en niet voor andere doeleinden.

Veel gestelde vragen

Bestelling

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Multipad verzendt al uw bestellingen helemaal gratis. U betaald dus niks extra voor de verzending. Wij bieden onze producten zo scherp mogelijk aan. Om deze reden rekenen wij dus geen extra kosten voor de verzending.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien uw bestelling voor 13:00 geplaatst is, zal de bestelling de volgende werkdag geleverd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt bij het verzendbedrijf. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een e-mail sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Multipad, ontvangt u van ons een email met alle bestelgegevens. Uw bestelling is dan succesvol door ons verwerkt.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u van ons een e-mail ontvangen met de verzendgegevens. In deze mail zult u ook een track en trace code vinden, hiermee kunt u uw pakketje volgen.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Multipad.

retournering

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer u binnen 14 dagen na ontvangst van u bestelling een retoursverzoek stuurt naar info@multipad.nl. In de mail dient u uw bestelnummer en een korte uitleg over de reden van retour te vermelden. Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij u een verzendlabel waarmee u uw bestelling gratis kunt terugsturen. De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt.